TULOSTAKUUEHDOT
Näitä ehtoja sovelletaan Obesus Oy:n (jäljempänä ‘Obesus’), tarjoaman verkko- ja mobiilipalvelun (jäljempänä ‘Palvelu’) tilauksiin ja toimituksiin. Siltä osin kuin näissä ehdoissa ei ole toisin määrätty, sovelletaan Palvelun voimassaolevia käyttö- ja tilausehtoja.
1. KELPOISUUS JA VOIMASSAOLOAIKA
Tulostakuu koskee vain ja ainoastaan seuraavia jäsenyysjaksoja:
- käyttäjätunnus on perustettu ja jäsenyysjakso on aloitettu kappaleessa 1.1 määritellyn voimassaoloajan puitteissa ja;
- jäsenyysjakso on jatkunut katkeamatta yhtäjaksoisesti vähintään 6 kk ja enintään 24 kk ja;
- käyttäjä on maksanut jäsenyysjaksosta kokonaisuudessaan hinnaston mukaisen normaalin hinnan, eikä ole hyödyntänyt alennuksia.
1.1. VOIMASSAOLOAJAT
- 1.4.2016 alkaen
2. REILUN PELIN EHDOT
Rahojen palautuksen edellytyksenä on kelpoisuus- ja voimassaoloehtojen täyttymisen lisäksi että kaikki seuraavat ehdot "reilun pelin" ehdot täyttyvät:
- käyttäjä on asettanut painonpudotukselle realistisen tavoitteen;
- käyttäjäprofiilin tiedot on asetettu todenmukaisesti ja niitä on päivitetty tarvittaessa;
- painonpudotustavoite on Palvelun suosituksen mukainen, enintään 1kg/viikko;
- käyttäjä on todennettavasti käyttänyt Palvelua koko jäsenyysjakson ajan;
- vähintään 75% jäsenyysjakson päivittäisistä aterioista on kirjattu ruokapäiväkirjaan, eikä kirjauksissa ole vähäistä enemmässä määrin käytetty itse luotuja ruoka-aineita (koska niiden osalta palvelussa ei voi kirjata eikä seurata ruoan laatukriteereitä);
- kaikki jäsenyysjakson liikuntasuoritukset on kirjattu liikuntapäiväkirjaan;
- paino on mitattu ja kirjattu todenmukaisesti vähintään kerran viikossa;
- edellä mainitut kirjaukset on tehty kyseisenä päivänä tai enintään 3 päivän sisällä;
- käyttäjä on todennettavasti noudattanut Palvelun ravitsemus- ja liikuntasuosituksia;
- vähintään 75% jäsenyysjakson päivittäisistä ruoan laatukriteereistä (kasvikset, energia, herkut, kuidut) ovat vihreitä;
- vähintään 75% jäsenyysjakson viikottaisista liikunnan laatukriteereistä (kulutus, määrä, teho, vaihtelu) ovat vihreitä;
- käyttäjä on itse hakenut rahojen palauttamista annettujen ohjeiden mukaisesti.
3. RAHOJEN PALAUTUS
Jos haluat hakea rahojen palautusta, toimi näin:
- hae palautusta enintään 14 vrk sisällä käyttöjakson päättymisestä;
- hakemuksesta tulee käydä ilmi:
- käyttäjän nimi, käyttäjätunnus ja puhelinnumero
- käyttäjän IBAN-tilinumero, jolle rahat halutaan palautettavaksi
- lyhyet perustelut palautukselle